Inici > Màsters i Postgraus > Llenguatge i Traducció > Postgrau Online en Traducció Literària

Postgrau Online en Traducció Literària

• Data inici programa: 1 abril 2015  (per confirmar)
  • Data fi classes: 31 juliol 2016  (per confirmar)
  • Data fi programa: 1 juliol 2016  (per confirmar)
  • Crèdits ECTS: 30
  • Modalitat: Online
  • Preu: 3.630,00 €
  • Pràctiques: optatives

El Postgrau Online en Traducció Literària ofereix una formació que abasta la complexitat de la figura del traductor i prepara traductors professionals i competents capaços d'exercir una tasca de gran responsabilitat en l'intercanvi cultural. El seu objectiu professionalitzador el fa únic en tot l'Estat Espanyol.

Per què aquest programa?

1. Perquè aborda la traducció d'una manera pràctica: participaràs en nombrosos seminaris i tallers, no només de traducció (de l'anglès, el francès, l'italià i l'alemany, segons la teva combinació), sinó també de lectura, correcció, escriptura i eines de documentació.
  2. Perquè, a més de millorar la teva eficiència a l'hora de traduir, t'ensenyarà els aspectes jurídics i laborals del traductor autònom: com emetre factures i declarar els teus impostos, quin marc legal has de respectar segons la Llei de propietat intel•lectual, com promocionar-te amb eines 2.0 específiques del sector, etc.
  3. Perquè tindràs classe amb traductors amb gran experiència professional (Silvia Komet, Valerie Miles), editors i crítics de teatre i cinema, i professors universitaris com Olivia de Miguel (Premi Nacional a la Millor Traducció 2011) i Patrick Zabalbeascoa.

Objectius

• Introduir millores en la formació de filòlegs i traductors i apropar les necessitats del mercat a les expectatives professionals i acadèmiques dels participants.

• Llegir, traduir, corregir i discutir els textos durant tot el procés de traducció.

• Proporcionar una formació en aspectes més teòrics que consoliden el bagatge cultural necessari per abordar la traducció d'un text de cultura.

• Oferir una formació que abasta la complexitat de la figura del traductor i preparar professionals competents capaços d'acomplir una tasca de gran responsabilitat en l'intercanvi cultural.

Modalitats

A qui s'adreça

El Postgrau en Traducció Literària acull traductors professionals, llicenciats en Humanitats (Traducció, Filologia, Filosofia, Història, Història de l'Art, Periodisme...) i totes aquelles persones interessades en adquirir el perfil professional necessari per a la pràctica de la traducció literària.